πίσω στην αρχική σελίδα                                                 πίσω στις δραστηριότητες

 

 

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

 

ΣΤΟΧΟΙ:

 

Οι μαθητές/ριες

*   Να κατανοήσουν την έννοια της βιολογικής γεωργίας

*    Να αξιοποιούν τις πληροφορίες που τους δίνονται και να παρακινηθούν να αναζητήσουν μόνοι τους περισσότερες πληροφορίες.

* Να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας.

* Να εξασκηθούν στη διαδικασία του διαλόγου και αντιπαραβολής επιχειρημάτων.

 ΥΛΙΚΟ

Τα στοιχεία που βρέθηκαν από την έρευνα στο Ιντερνετ.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

 

Οι μαθητές χωρίζονται σε 4 ομάδες. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να καταγράψει επιχειρήματα και απόψεις, μετά από μεταξύ τους διάλογο. Η 1η ομάδα αναζητά πλεονεκτήματα μη βιολογικής καλλιέργειας, η 2η πλεονεκτήματα της βιολογικής καλλιέργειας, η 3η ομάδα μειονεκτήματα της μη βιολογικής καλλιέργειας και αντίστοιχα η 4η μειονεκτήματα της βιολογικής καλλιέργειας. Ακολουθεί αντιπαραβολή των επιχειρημάτων των τεσσάρων ομάδων. Κάθε θέση καταγράφεται στον πίνακα ώστε όλοι οι μαθητές να μπορούν να διαβάζουν τα επιχειρήματα των άλλων ομάδων. Στο τέλος , γίνεται ανασκόπηση όσων ειπώθηκαν και τα παιδιά καλούνται να καταλήξουν σε συμπεράσματα.

 

πίσω στην αρχική σελίδα                                                 πίσω στις δραστηριότητες