πίσω στην αρχική σελίδα                                                 πίσω στις δραστηριότητες

 

ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ

 

ΣΤΟΧΟΙ:

 Οι μαθητές/τριες

*    Να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις και το λεξιλόγιο που διδάχθηκαν.

*    Να αντιληφθούν τη διαφορά με άλλες μεθόδους καλλιέργειας.

*    Να συσχετίζουν αρχές και έννοιες των Φ.Ε. με την καθημερινή πραγματικότητα

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

 Οι μαθητές χωρίζονται σε τρεις ισάριθμες ομάδες κι ένας μαθητής ορίζεται ως γραμματέας . Η μια ομάδα αποτελείται από υποτιθέμενους γεωργούς βιολογικής καλλιέργειας, η δεύτερη ομάδα από γεωργούς μη βιολογικής καλλιέργειας , ενώ η τρίτη αναλαμβάνει το ρόλο των εμπόρων που επιθυμούν να προμηθευτούν προϊόντα. Σκοπός των δύο πρώτων ομάδων είναι να πείσουν την τρίτη ομάδα να προμηθευτούν προϊόντα απ’ αυτούς. Η κάθε ομάδα προετοιμάζει τα επιχειρήματα της καθώς και πιθανές απαντήσεις – αντίλογους στα επιχειρήματα της άλλης. Η ομάδων των εμπόρων – αγοραστών προετοιμάζει ερωτήματα που θα υποβάλλει στις δύο ομάδες ώστε να αποφασίσει. Υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, η συζήτηση αρχίζει, οι απόψεις καταγράφονται στον πίνακα από τον γραμματέα και στο τέλος η ομάδα των εμπόρων αποφασίζει από ποια ομάδα θα αγοράσει προϊόντα.    

 

πίσω στην αρχική σελίδα                                                 πίσω στις δραστηριότητες