πίσω στην αρχική σελίδα πίσω στις δραστηριότητες
ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ
ΣΤΟΧΟΙ:
Οι μαθητές/τριες
Να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις
και το λεξιλόγιο που διδάχθηκαν.
Να αντιληφθούν τη διαφορά με
άλλες μεθόδους καλλιέργειας.
Να συσχετίζουν αρχές και έννοιες
των Φ.Ε. με την καθημερινή πραγματικότητα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Οι μαθητές χωρίζονται σε τρεις ισάριθμες ομάδες κι ένας μαθητής ορίζεται ως γραμματέας . Η μια ομάδα αποτελείται από υποτιθέμενους γεωργούς βιολογικής καλλιέργειας, η δεύτερη ομάδα από γεωργούς μη βιολογικής καλλιέργειας , ενώ η τρίτη αναλαμβάνει το ρόλο των εμπόρων που επιθυμούν να προμηθευτούν προϊόντα. Σκοπός των δύο πρώτων ομάδων είναι να πείσουν την τρίτη ομάδα να προμηθευτούν προϊόντα απ’ αυτούς. Η κάθε ομάδα προετοιμάζει τα επιχειρήματα της καθώς και πιθανές απαντήσεις – αντίλογους στα επιχειρήματα της άλλης. Η ομάδων των εμπόρων – αγοραστών προετοιμάζει ερωτήματα που θα υποβάλλει στις δύο ομάδες ώστε να αποφασίσει. Υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, η συζήτηση αρχίζει, οι απόψεις καταγράφονται στον πίνακα από τον γραμματέα και στο τέλος η ομάδα των εμπόρων αποφασίζει από ποια ομάδα θα αγοράσει προϊόντα.