Αξιολόγηση

Το κομμάτι της αξιολόγησης βοηθά τον εκπαιδευτικό να διαπιστώσει κατά πόσο υλοποιούνται οι στόχοι του προγράμματος, όπως αυτοί τέθηκαν από την αρχή. Εδώ προτείνονται τρεις τύποι ερωτηματολογίων:

- πολλαπλής επιλογής

- περιγραφής (σύντομης απάντησης)

- μικτός τύπος (και τα δύο παραπάνω)

Κατά την άποψή μας, είναι καλό και στα τρία στάδια αξιολόγησης (αρχική - διαμορφωτική - τελική) να χρησιμοποιείται το ίδιο ερωτηματολόγιο, ώστε να είναι περισσότερο ασφαλή τα τελικά συμπεράσματα που αφορούν την επιτυχία του προγράμματος, σύμφωνα με τους αρχικούς του στόχους.

Όσο αφορά στη διαμορφωτική αξιολόγηση, κρίνεται απαραίτητη κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος, καθώς βοηθά τον εκπαιδευτικό να προβεί σε αλλαγές ή προεκτάσεις των στόχων κι έτσι οι μαθητές να καταφέρουν να αναπτύξουν τις επιδιωκόμενες συμπεριφορές και στάσεις σχετικές με το πρόγραμμα.

 

Ερωτηματολόγιο 1 Ερωτηματολόγιο 2

Ερωτηματολόγιο 3