Κριτήρια επιλογής θέματος

Συμμετέχοντες μαθητές

Στόχοι-Βασικοί άξονες

 

Στόχοι-Βασικοί άξονες

Γνωστικοί

-Να γνωρίσουν οι μαθητές τα βασικά χαρακτηριστικά των αποδημητικών και άλλων σπάνιων πτηνών

-Να γνωρίσουν τους λόγους για τους οποίους κρίνεται αναγκαία η προστασία των περιοχών όπου τα πτηνά αυτά βρίσκουν καταφύγιο

-Να γνωρίσουν τη μορφολογία των περιοχών αυτών ώστε να αντιληφθούν τους λόγους επιλογής τους από αποδημητικά και σπάνια πουλιά

 

Συναισθηματικοί

-Να κατανοήσουν την ανάγκη για προσωπική υπευθυνότητα

-Να διαμορφώσουν στάσεις και συμπεριφορές που θα τους επιτρέπουν να αξιολογούν τη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και στα πουλιά

 

Ψυχοκινητικοί

-Να αναπτύξουν οι μαθητές μεθόδους και πρακτικές που θα τους ευαισθητοποιήσουν για τα περιβαλλοντικά ζητήματα

-Να αποκτήσουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τα αποδημητικά πουλιά μέσα απο την παρατήρηση συγκεκριμένων συμπεριφορών

 

Βασικοί άξονες

-Συμπλήρωση ερωτηματολογίων (αρχική αξιολόγηση)

-Έρευνα μέσω διαδικτύου (άντληση πληροφοριών)

-Εργασία σε ομάδες

-Συζήτηση μεταξύ των ομάδων για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν και καθορισμό περαιτέρω δράσεων

-Διαμορφωτική αξιολόγηση (επανασυμπλήρωση αρχικού ερωτηματολογίου προκειμένου να σχεδιαστούν και να οργανωθούν πιθανές νέες δράσεις και δραστηριότητες)

-Μελέτη πεδίου (απαραίτητη στην περιβαλλοντική εκπαίδευση)

-Τελική αξιολόγηση