Στόχοι-Βασικοί άξονες
Γνωστικοί -Να γνωρίσουν οι μαθητές τα βασικά χαρακτηριστικά των αποδημητικών και άλλων σπάνιων πτηνών -Να γνωρίσουν τους λόγους για τους οποίους κρίνεται αναγκαία η προστασία των περιοχών όπου τα πτηνά αυτά βρίσκουν καταφύγιο -Να γνωρίσουν τη μορφολογία των περιοχών αυτών ώστε να αντιληφθούν τους λόγους επιλογής τους από αποδημητικά και σπάνια πουλιά
Συναισθηματικοί -Να κατανοήσουν την ανάγκη για προσωπική υπευθυνότητα -Να διαμορφώσουν στάσεις και συμπεριφορές που θα τους επιτρέπουν να αξιολογούν τη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο και στα πουλιά
Ψυχοκινητικοί -Να αναπτύξουν οι μαθητές μεθόδους και πρακτικές που θα τους ευαισθητοποιήσουν για τα περιβαλλοντικά ζητήματα -Να αποκτήσουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τα αποδημητικά πουλιά μέσα απο την παρατήρηση συγκεκριμένων συμπεριφορών
Βασικοί άξονες -Συμπλήρωση ερωτηματολογίων (αρχική αξιολόγηση) -Έρευνα μέσω διαδικτύου (άντληση πληροφοριών) -Εργασία σε ομάδες -Συζήτηση μεταξύ των ομάδων για την αντιμετώπιση προβλημάτων που προκύπτουν και καθορισμό περαιτέρω δράσεων -Διαμορφωτική αξιολόγηση (επανασυμπλήρωση αρχικού ερωτηματολογίου προκειμένου να σχεδιαστούν και να οργανωθούν πιθανές νέες δράσεις και δραστηριότητες) -Μελέτη πεδίου (απαραίτητη στην περιβαλλοντική εκπαίδευση) -Τελική αξιολόγηση |