Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|

Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!

Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.

Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ

Η ποικιλότητα των γονιδίων, των ειδών και των οικοσυστημάτων του πλανήτη συνιστούν αυτό που λέμε ‘βιοποικιλότητα’. Ένας ασύλληπτος αριθμός μορφών ζωής και λειτουργικών σχέσεων συνθέτουν ένα παζλ που χαρακτηρίζεται από τη διαφορετικότητα και την συνεχή εξέλιξη. Παρόλο που η εξαφάνιση και εμφάνιση νέων μορφών ζωής συνέβαινε ανέκαθεν στον πλανήτη, η συρρίκνωση της ποικιλότητας αποτελεί απειλή για τη λειτουργικότητα του συνολικού συστήματος, με πολλαπλές επιπτώσεις στο περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα η μείωση της βιοποικιλότητας έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις και οι αιτίες αυτού του φαινομένου πρέπει να αναζητηθούν κυρίως στις ανθρωπογενείς δραστηριότητες. Η θεσμοθέτηση προστατευόμενων περιοχών αποτελεί μία από τις πρακτικές που εφαρμόζονται σήμερα για την αναστροφή αυτής της τάσης.
|
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
ΝΕΡΟ / ΔΑΣΟΣ / ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ: Ο Κόσυνθος και το παραποτάμιο Δάσος του

Το εκπαιδευτικό αυτό υλικό δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει το σχετικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βιστωνίδας. Περιλαμβάνει το τετράδιο του μαθητή, το οποίο περιέχει εκπαιδευτικές δραστηριότητες, καθώς επίσης ένα έντυπο που παρουσιάζει στοιχεία για τον ποταμό Κόσυνθο, τους οικισμούς, τα πετρογέφυρα και τους νερόμυλους που συναντά κανείς στην πορεία του, καθώς και για τις ανθρώπινες παρεμβάσεις που προκαλούν προβλήματα στον ποταμό.
|
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|