Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|

Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!

Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.

Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΑΕΡΑΣ

Η ζωή στον πλανήτη μας δεν νοείται χωρίς την ύπαρξη του αέρα. Το στρώμα της ατμόσφαιρας που περιβάλλει τη γη, με την ιδιαίτερη σύστασή του, προσφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για την επιβίωση των οργανισμών. Ταυτόχρονα, φιλτράρει την ηλιακή ακτινοβολία και συγκρατεί τη θερμότητα που είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της ζωής. Η μεταβολή της σύστασης του ατμοσφαιρικού αέρα εξαιτίας των αέριων ρύπων που εκπέμπονται τόσο από φυσικές διεργασίες, αλλά κυρίως από μια σειρά ανθρώπινων δραστηριοτήτων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την επιβίωση των οργανισμών και των οικοσυστημάτων. Η αραίωση της στιβάδας του στρατοσφαιρικού όζοντος, η όξινη βροχή και το φαινόμενο του θερμοκηπίου αποτελούν σοβαρά προβλήματα, που πρέπει άμεσα να διαχειριστούν οι σύγχρονες κοινωνίες.
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
ΑΕΡΑΣ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ: Κεφαλονιά - Αιολικά Πάρκα

Το εκπαιδευτικό υλικό Κεφαλονιά - Αιολικά Πάρκα απευθύνεται κυρίως σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, που πραγματοποιούν εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Κεφαλονιά με το σχολείο τους. Μέσα από αυτό το πακέτο οι μαθητές μπορούν: (α) να γνωρίσουν τα αιολικά πάρκα της Κεφαλονιάς, (β) να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για την εκμετάλλευση της αιολικής ενέργειας, (γ) να κατανοήσουν ότι η αιολική ενέργεια, ως Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας, αποτελεί διέξοδο στην κρίση της κλιματικής αλλαγής και (δ) να διαμορφώσουν θετικές στάσεις και να ενστερνιστούν αξίες που συμβαδίζουν με την οικοδόμηση της αειφόρου ανάπτυξης. Αποτελείται από υλικό για το μαθητή, υλικό για τον εκπαιδευτικό και συμπληρωματικό υλικό.
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|