Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|

Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!

Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.

Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΕΔΑΦΟΣ

Αν αναλογιστεί κανείς ότι σε 1 τετραγωνικό μέτρο γόνιμου εδάφους μπορεί να ζουν περισσότεροι από 1 δισεκατομμύριο οργανισμοί, αντιλαμβάνεται εύκολα τη σπουδαιότητα αυτού του εύθραυστου φυσικού πόρου. Το έδαφος, εκτός από ζωτικό στοιχείο για φυτά και ζώα, αποτελεί τη βάση της αγροτικής και δασικής παραγωγής, αλλά και το προστατευτικό φίλτρο των υπόγειων νερών. Ταυτόχρονα όμως αποτελεί και αποδέκτη ρύπων που προέρχονται από ανθρώπινες δραστηριότητες. Η ρύπανση, η διάβρωση, η ερημοποίηση και άλλες μορφές υποβάθμισης του εδάφους προκαλούν σοβαρές οικολογικές, κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες, και σηματοδοτούν την αναγκαιότητα αειφορικών διαχειριστικών πρακτικών.
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
ΕΔΑΦΟΣ: Έδαφος, Διάβρωση, Ερημοποίηση, Ρύπανση

Το παιδαγωγικό αυτό υλικό σχεδιάστηκε με βάση τη φιλοσοφία και την παιδαγωγική θεώρηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και τις αρχές της εκπαίδευσης για την αειφορία. Μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα το σημαντικό ρόλο του εδάφους στην διατήρηση της ζωής στον πλανήτη και βέβαια να υλοποιήσουν εποικοδομητικά τις δραστηριότητες στις περιοχές που θα επισκεφτούν. Το πρώτο μέρος του υλικού περιλαμβάνει θεωρητικό πλαίσιο για το έδαφος, τη σύσταση των εδαφών, τις κατηγορίες εδαφών αλλά και για βασικά περιβαλλοντικά προβλήματα που συνδέονται με το έδαφος όπως η διάβρωση, η ερηµοποίηση και η ρύπανση. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει μια σειρά παιδαγωγικών δραστηριοτήτων που αναπτύσσονται με φύλλα εργασίας
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|