Έρευνα σχετικά με την Πύλη 
                                        
                                        Ερωτηματολόγιο
                                        
                                         
                                     | 
                                
                                
                                    
                                        
                                             
                                             Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 
                                            και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη! 
                                            
                                            
                                              
                                             Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και 
                                            παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό 
                                            site. 
                                            
                                            
                                              
                                             Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε 
                                            στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα 
                                            σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
                                          
                                     | 
                                
                                
                                    | 
                                         
                                            H Oμάδα Υποστήριξης Έργου                                  | 
                                
                                    
                                         
                                     | 
                                
                                
                                    
 
  | 
                                
                                
                                    
 
  | 
                                
                                
                                    
                                        
                                        
                                                 
                                                Επιλεγμένο Video  |  
                                                
                                                    
                                                        
                                                         
 | 
                                                
                                                
                                                    | 
                                                        
                                            
                                     | 
                                
                                
                                    
                                         
                                     | 
                                
                                
                                | 
                                 | 
                                
                                
                                    
                                        
                                        
                                                  Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα  |  
                                                
                                                    
                                                        
                                                            
                                                                ΔΑΣΟΣ
                                                            
                                                            
                                                            
                                                             
                                                            Το δάσος αποτελεί ένα εξαιρετικά πολύτιμο, πολύπλοκο αλλά και εύθραυστο οικοσύστημα. Τα δάση συμβάλλουν στη διατήρηση μεγάλης ποικιλότητας ειδών της πανίδας και της χλωρίδας, ενώ έχουν αποτελέσει διαχρονικά τη βάση για την ανάπτυξη σημαντικών πολιτισμών. Σήμερα εξακολουθούν να προσφέρουν πολλαπλά οικονομικά και κοινωνικά οφέλη στους σύγχρονους πολιτισμούς. Ταυτόχρονα αποτελούν τους πνεύμονες του πλανήτη, φιλτράροντας μεγάλες ποσότητες ρύπων και αποδίδοντας αντίστοιχες ποσότητες οξυγόνου. Υπολογίζεται ότι πριν την ανάπτυξη του πολιτισμού, τα δάση κάλυπταν περίπου το 60% της χερσαίας επιφάνειας της γης. Σήμερα καλύπτουν περίπου το 30%. Ένα μεγάλο εύρος ανθρώπινων δραστηριοτήτων συντελούν στην συνεχόμενη μείωση των δασικών εκτάσεων. Οι πρακτικές αειφόρου διαχείρισης αποτελούν την αφετηρία για την προστασία των δασών.
                                                          
                                                     | 
                                                
                                                
                                                    | 
                                                        
                                            
                                     | 
                                
                                
                                    
                                         
                                     | 
                                
                                
                                    
                                        
                                        
                                                  Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο  |  
                                                
                                                    
                                                        
                                                            
                                                                ΑΕΡΑΣ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ / ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ: Κεφαλονιά - Αιολικά Πάρκα
                                                            
                                                            
                                                            
                                                             
                                                            Το εκπαιδευτικό υλικό Κεφαλονιά - Αιολικά Πάρκα απευθύνεται κυρίως σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Ελλάδας, που πραγματοποιούν εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Κεφαλονιά με το σχολείο τους. Μέσα από αυτό το πακέτο οι μαθητές μπορούν: (α) να γνωρίσουν τα αιολικά πάρκα της Κεφαλονιάς, (β) να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για την εκμετάλλευση της αιολικής ενέργειας, (γ) να κατανοήσουν ότι η αιολική ενέργεια, ως Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας, αποτελεί διέξοδο στην κρίση της κλιματικής αλλαγής και (δ) να διαμορφώσουν θετικές στάσεις και να ενστερνιστούν αξίες που συμβαδίζουν με την οικοδόμηση της αειφόρου ανάπτυξης. Αποτελείται από υλικό για το μαθητή, υλικό για τον εκπαιδευτικό και συμπληρωματικό υλικό. 
                                                          
                                                     | 
                                                
                                                
                                                    | 
                                                        
                                            
                                     | 
                                
                                
                                    
                                         
                                     | 
                                
                                
                                    
                                         
                                        Ενημέρωση
                                     | 
                                    
                                        | 
                                            
                                            
                                                     | 
                                                        | 
                                                            
                                                         | 
                                                    
                                                
                                                    
                                                        | 
                                                            
                                                         | 
                                                    
                                                
                                                    
                                                        | 
                                                            
                                                         | 
                                                    
                                                
                                                    
                                                        | 
                                                            
                                                         | 
                                                    
                                                
                                                    
                                                        | 
                                                            
                                                         | 
                                                    
                                                
                                        
                                    
                                    
                                        | 
                                            
                                         | 
                                    
                                    
                                        
                                             
                                         |