Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|

Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!

Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.

Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Η σταδιακή αύξηση της μέσης θερμοκρασίας του αέρα και του νερού των ωκεανών, που συντελείται τα τελευταία χρόνια, έχει προκαλέσει ιδιαίτερη ανησυχία για τις πιθανές συνέπειες στη φύση και τον άνθρωπο. Η κλιματική αλλαγή αποτελεί το μεγαλύτερο σύγχρονο παγκόσμιο περιβαλλοντικό ζήτημα. Οφείλεται κατά βάση στις εκπομπές ‘αερίων του θερμοκηπίου’ από ανθρώπινες δραστηριότητες, όπως η παραγωγή ενέργειας από ορυκτά καύσιμα, η θέρμανση και οι μεταφορές. Το λιώσιμο των πολικών πάγων, η αύξηση της μέσης στάθμης της θάλασσας σε παγκόσμιο επίπεδο και η εμφάνιση ακραίων καιρικών φαινομένων είναι οι πρώτες ενδείξεις των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής.
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
Το Πρόγραμμα T.R.E.E.

Το Πρόγραμμα TREE έρχεται να συμβάλλει στη διαδικασία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μέσα από τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου μεθοδολογικού εργαλείου, το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα επίπεδα της γενικής, τεχνικής και επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το Πρόγραμμα T.R.E.E. προσεγγίζει τα περιβαλλοντικά προβλήματα στο πλαίσιο μιας Ευρωπαϊκής προοπτικής, δίνοντας παράλληλα βαρύτητα στις τοπικές ιδιαιτερότητες. Υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Προγράμματος Leonardo Da Vinci, με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών οργανισμών από 4 χώρες: την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πορτογαλία και τη Δανία.
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|