Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|
Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!
Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.
Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΑΓΡΟΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Τα αγροοικοσυστήματα αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία χερσαίων οικοσυστημάτων. Στηρίζουν την γεωργική και κτηνοτροφική παραγωγή, η οποία τροφοδοτεί τον άνθρωπο με τους απαραίτητους διατροφικούς πόρους. Η ραγδαία αύξηση του παγκόσμιου πληθυσμού σε συνδυασμό με την επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη του 20ού αιώνα, οδήγησε σε αρκετές περιπτώσεις στο μετασχηματισμό των παραδοσιακών μεθόδων παραγωγής και στη δημιουργία νέων προϊόντων. Η γενική τάση, που χαρακτηρίζεται από την εντατικοποίηση και εκβιομηχάνιση, οδηγεί συχνά στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος, την απαξίωση των φυσικών πόρων και σε διατροφικούς κινδύνους για τον άνθρωπο. Έτσι, τα τελευταία χρόνια επιχειρείται η διαμόρφωση νέων πολιτικών για την προώθηση αειφορικών μοντέλων παραγωγής.
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
ΘΑΛΑΣΣΑ / ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ: Υπεραλίευση
Με τη βοήθεια μιας ιστοσελίδας, το ηλεκτρονικό αυτό εκπαιδευτικό υλικό εξετάζει το ζήτημα της υπεραλίευσης στις ελληνικές θάλασσες. Απευθύνεται σε μαθητές Δ’ και Ε’ και περιλαμβάνει τέσσερις ενότητες. Στην πρώτη αναπτύσσονται οι στόχοι του προγράμματος, στη δεύτερη παρέχονται στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με την υπεραλίευση, στην τρίτη ενότητα προτείνονται οκτώ ασκήσεις (κρυπτόλεξο, ετυμολογία, εντοπισμός στο χάρτη κλπ) και έξι παιχνίδια (επιτραπέζιο, παζλ, δημιουργία λεξικού κ.α.), ενώ στην τέταρτη παρέχεται σχετική βιβλιογραφία.
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|