Έρευνα σχετικά με την Πύλη
Ερωτηματολόγιο
|

Καλωσορίσατε στην πύλη παιδαγωγικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη!

Αν ενδιαφέρεστε να ανακαλύψετε ή να μοιραστείτε χρήσιμη πληροφορία και
παιδαγωγικό υλικό για το περιβάλλον και την αειφορία, βρίσκεστε μάλλον στο σωστό
site.

Αν είστε εκπαιδευτικός ή εκπαιδευτής εν γένει, ακόμα καλύτερα. Περιηγηθείτε
στις υπηρεσίες που προσφέρει αυτή η εφαρμογή και μη διστάσετε να μας στείλετε τα
σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να την κάνουμε ακόμα καλύτερη...
|
H Oμάδα Υποστήριξης Έργου |
|
|
|
Επιλεγμένο Video |
|
|
|
|
Επιλεγμένη Θεματική Ενότητα |
ΑΕΡΑΣ

Η ζωή στον πλανήτη μας δεν νοείται χωρίς την ύπαρξη του αέρα. Το στρώμα της ατμόσφαιρας που περιβάλλει τη γη, με την ιδιαίτερη σύστασή του, προσφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για την επιβίωση των οργανισμών. Ταυτόχρονα, φιλτράρει την ηλιακή ακτινοβολία και συγκρατεί τη θερμότητα που είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της ζωής. Η μεταβολή της σύστασης του ατμοσφαιρικού αέρα εξαιτίας των αέριων ρύπων που εκπέμπονται τόσο από φυσικές διεργασίες, αλλά κυρίως από μια σειρά ανθρώπινων δραστηριοτήτων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την επιβίωση των οργανισμών και των οικοσυστημάτων. Η αραίωση της στιβάδας του στρατοσφαιρικού όζοντος, η όξινη βροχή και το φαινόμενο του θερμοκηπίου αποτελούν σοβαρά προβλήματα, που πρέπει άμεσα να διαχειριστούν οι σύγχρονες κοινωνίες.
|
|
|
Επιλεγμένο Eκπαιδευτικό Πακέτο |
ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ: Τα απορρίμματα στη ζωή μας

Εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο «Τα απορρίμματα στη ζωή μας», το οποίο δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος MEdIES. Το υλικό προσεγγίζει το θέμα των απορριμμάτων και αποτελείται από τρία μέρη και αντίστοιχα τεύχη: Ένα απευθύνεται στον εκπαιδευτικό και αποτελεί βοήθημα για τον δικό του ρόλο. Το δεύτερο περιέχει χρήσιμες γνώσεις και στοιχεία για την επεξεργασία των θεμάτων, τη διευκρίνιση εννοιών και την εμβάθυνση σε σχετικές τεχνολογίες. Το τρίτο τεύχος απευθύνεται στον μαθητή και αποτελεί τον κορμό μιας σειράς εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων οι οποίες μπορούν να εφαρμοσθούν ανεξάρτητα ή συνδυαστικά.
|
|
|
Ενημέρωση
|
|
|
|
|
|
|
|
|