Η Πύλη υλοποιήθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Η Πύλη χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Μποδοσάκη Αρχική Σελίδα
Αρχική Σελίδα Πύλης Πληροφορίες Σχετικά με την Πύλη, τους Στόχους και τους Εταίρους Διακριτά Γνωστικά Θεματικά Πεδία για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Διακριτά και Αυτόνομα Πακέτα Εκπαιδευτικού Υλικού που σχετίζεται με μια ή περισσότερες Θεματικές Ενότητες Υλικό Εκπαιδευτικών: Προγράμματα και Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν σε Σχολεία Συλλογή από  Ελληνικά και Διεθνή Κείμενα, Ιστοσελίδες, Πολυμέσα και Γλωσσάρια Όρων για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Ενημέρωση Κοινότητα Χρηστών/Ομάδες Συζητήσεων





































































Ξεχάσατε το Κωδικό σας?
Εγγραφή στη Πύλη!


ΠΑΚΕΤΑ \ ΕΔΑΦΟΣ / ΝΕΡΟ / ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ: Κεφαλονιά - Σπήλαια

Έτος: 2005
Φορέας: Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Κεφαλονιάς και Ιθάκης
Προσπελάσεις (Views): 6260

Το εκπαιδευτικό αυτό υλικό απευθύνεται κυρίως σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πραγματοποιούν εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Κεφαλονιά αλλά και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τα σπήλαια. Στόχος του υλικού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές βασικές γνώσεις για τα σπήλαια, να γνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες των σπηλαίων της Κεφαλονιάς και να αποκτήσουν θετικές στάσεις για την προστασία τους. Περιλαμβάνει υλικό για το μαθητή, υλικό για τον εκπαιδευτικό και συμπληρωματικό υλικό.

Υλικό για τον Εκπαιδευτικό
Έτος: 2005
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το υλικό για τον εκπαιδευτικό αποτελείται από το εκπαιδευτικό υλικό, τις οδηγίες για την εφαρμογή του υλικού και τις προτάσεις για την αξιολόγηση των εργασιών.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Υλικό για τον Μαθητή
Έτος: 2005
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το υλικό για το μαθητή αποτελείται από αυτοτελή Φύλλα Εργασίας, τα οποία αρθρώνονται σε τρεις ενότητες σύμφωνα με την πορεία εξέλιξης της διδακτικής τεχνικής “Μελέτη πεδίου” δηλαδή α) εργασία στην τάξη πριν την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής επίσκεψης, β) εργασία στο πεδίο κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και γ) εργασία στην τάξη μετά την εκπαιδευτική επίσκεψη.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Συμπληρωματικό Υλικό
Έτος: 2005
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το συμπληρωματικό υλικό αποτελείται από Βασικό λεξιλόγιο (επεξηγήσεις όρων), Βιβλία και βιντεοταινίες (για μαθητές σχετικά με τα σπήλαια στην ελληνική γλώσσα), Φορείς για τα σπήλαια στην Ελλάδα (επιστημονικές ενώσεις, σύλλογοι, εταιρείες κ.ά. που δραστηριοποιούνται σε σχέση με τα σπήλαια στην Ελλάδα), Μορφές Ελλήνων σπηλαιολόγων και παλαιοντολόγων (αναφέρεται το έργο σπηλαιολόγων και παλαιοντολόγων, που συνέδεσαν τη ζωή τους με την σπηλαιολογική έρευνα).
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Αιγαίου