Η Πύλη υλοποιήθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Η Πύλη χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Μποδοσάκη Αρχική Σελίδα
Αρχική Σελίδα Πύλης Πληροφορίες Σχετικά με την Πύλη, τους Στόχους και τους Εταίρους Διακριτά Γνωστικά Θεματικά Πεδία για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Διακριτά και Αυτόνομα Πακέτα Εκπαιδευτικού Υλικού που σχετίζεται με μια ή περισσότερες Θεματικές Ενότητες Υλικό Εκπαιδευτικών: Προγράμματα και Δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν σε Σχολεία Συλλογή από  Ελληνικά και Διεθνή Κείμενα, Ιστοσελίδες, Πολυμέσα και Γλωσσάρια Όρων για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Ενημέρωση Κοινότητα Χρηστών/Ομάδες Συζητήσεων





































































Ξεχάσατε το Κωδικό σας?
Εγγραφή στη Πύλη!


ΠΑΚΕΤΑ \ ΝΕΡΟ / ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ: Κεφαλονιά - Υγρότοποι

Έτος: 2006
Φορέας: Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Κεφαλονιάς και Ιθάκης
Προσπελάσεις (Views): 6405

Το εκπαιδευτικό αυτό υλικό απευθύνεται κυρίως σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πραγματοποιούν εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Κεφαλονιά αλλά και γενικότερα σε όσους επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για τους υγροτόπους. Στόχος του υλικού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές βασικές γνώσεις για τα υγροτοπικά οικοσυστήματα, να γνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες των υγροτόπων της Κεφαλονιάς και να αποκτήσουν θετικές στάσεις για την προστασία τους. Περιλαμβάνει υλικό για το μαθητή, υλικό για τον εκπαιδευτικό και συμπληρωματικό υλικό

Υλικό για τον Εκπαιδευτικό
Έτος: 2006
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το υλικό για τον εκπαιδευτικό αποτελείται από το εκπαιδευτικό υλικό, τις οδηγίες για την εφαρμογή του υλικού και τις προτάσεις για την αξιολόγηση των εργασιών.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Υλικό για τον Μαθητή
Έτος: 2006
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το υλικό για το μαθητή αποτελείται από αυτοτελή Φύλλα Εργασίας, τα οποία αρθρώνονται σε τρεις ενότητες σύμφωνα με την πορεία εξέλιξης της διδακτικής τεχνικής “Μελέτη πεδίου” δηλαδή α) εργασία στην τάξη πριν την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής επίσκεψης, β) εργασία στο πεδίο κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και γ) εργασία στην τάξη μετά την εκπαιδευτική επίσκεψη.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Συμπληρωματικό Υλικό
Έτος: 2006
Συγγραφή: Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)

Το συμπληρωματικό υλικό αποτελείται από Βασικό λεξιλόγιο (επεξηγήσεις όρων), Βιβλία και βιντεοταινίες (για μαθητές σχετικά με τους υγρότοπους στην ελληνική γλώσσα), Φορείς για τους υγρότοπους στην Ελλάδα (επιστημονικές ενώσεις, σύλλογοι, εταιρείες κ.ά.), τους ελληνικούς υγρότοπους Ραμσάρ.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου

Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Αιγαίου