|
Υλικό για τον Εκπαιδευτικό
Έτος:
2006
Συγγραφή:
Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)
Το υλικό για τον εκπαιδευτικό αποτελείται από το εκπαιδευτικό υλικό, τις οδηγίες για την εφαρμογή του υλικού και τις προτάσεις για την αξιολόγηση των εργασιών.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου
|
|
Υλικό για τον Μαθητή
Έτος:
2006
Συγγραφή:
Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)
Το υλικό για το μαθητή αποτελείται από αυτοτελή Φύλλα Εργασίας, τα οποία αρθρώνονται σε τρεις ενότητες σύμφωνα με την πορεία εξέλιξης της διδακτικής τεχνικής “Μελέτη πεδίου” δηλαδή α) εργασία στην τάξη πριν την πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής επίσκεψης, β) εργασία στο πεδίο κατά τη διάρκεια της επίσκεψης και γ) εργασία στην τάξη μετά την εκπαιδευτική επίσκεψη.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου
|
|
Συμπληρωματικό Υλικό
Έτος:
2006
Συγγραφή:
Παρασκευή Βασάλα (ιδέα-σχεδιασμός-συγγραφή) / Μαρία ντε Ροζάριο (εξώφυλλο-σκίτσα)
Το συμπληρωματικό υλικό αποτελείται από Βασικό λεξιλόγιο (επεξηγήσεις όρων), Βιβλία και βιντεοταινίες (για μαθητές σχετικά με τους υγρότοπους στην ελληνική γλώσσα), Φορείς για τους υγρότοπους στην Ελλάδα (επιστημονικές ενώσεις, σύλλογοι, εταιρείες κ.ά.), τους ελληνικούς υγρότοπους Ραμσάρ.
Μεταφορτώστε το Κείμενο του Κεφαλαίου
|